اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در سطح جنوب کرمان 

اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در سطح جنوب کرمان 

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
مجید خوبی گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد، در راستای اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، تعدادی سبد غذایی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمندان این منطقه توزیع کند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و سختی معیشت نیازمندان و همچنین به منظور لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد تعدادی سبد غذایی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمندان این منطقه توزیع کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: این سبدهای غذایی شامل اقلام خوراکی همچون رب گوجه، برنج و روغن هستند که ظرف چند روز آینده توزیع خواهند شد و علاوه بر آن نیز چند گوسفند نذری قربانی شده و گوشت های نذری در سبد غذایی این خانوارها قرار داده می شود.

 

وی ابراز کرد: سبدهای غذایی با مشارکت موسسه خیریه روضه الشهدا تهیه می شود و سعی داریم ان شاءالله تا پایان ماه رمضان با جلب کمک های مردمی و خیرین بتوانیم به نیازمندان بیشتری کمک کنیم.

 

خوبی زاده اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش همدلی از ظرفیت اعضای کانون های مساجد برای شناسایی خانوارهای نیازمند استفاده کرده و سپس سبدهای غذایی را در بین این خانوارها توزیع خواهیم کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ انفاق و اطعام نیازمندان در جامعه، اضافه کرد: یکی از برنامه های کانون های مساجد در ایام ماه رمضان شناسایی افراد نیازمند در محله های خود است تا با جلب کمک های مردمی و خیرین به آنها کمک رسانی کنند.

 

وی یادآور شد: در ماه های رجب و شعبان نیز با مشارکت کانون های مساجد جنوب کرمان و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و خیرین برنامه سمت خدا تعداد ۲۰ راس گوسفند نذری قربانی شده و گوشت های نذری در بین سیل زدگان مناطق محروم رودبار جنوب توزیع شدند.

 

خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم با الگو پذیری از بزرگان‌ دین با اطعام نیازمندان توشه ای برای آخرت خود ذخیره کنیم.

پایان پیام/ 586